Når du implementerer StoryBrand-rammeverket, vil merkevaren din skille seg ut. Utviklingen av dette rammeverket for å tydeliggjøre budskapet ditt og styrke virksomheten din er nå blitt enklere enn noen gang. Siden den opprinnelige utgivelsen av 'Building a StoryBrand' har over én million bedriftsledere oppdaget Donald Millers kraftfulle StoryBrand-rammeverk, noe som har bidratt til veksten av deres bedrifter. Den tidløse ressursen for å knytte bånd til kunder har nå blitt fullstendig revidert og oppdatert, noe som gjør den til et enda mer effektivt verktøy for å forberede deg på å engasjere kunder. I en verden fylt med konstante, tilgjengelige distraksjoner, har det blitt stadig vanskeligere for næringsdrivende å trenge gjennom støyen og nå frem til kundene sine. Uten et klart og distinkt budskap vil kundene ikke forstå hva du kan tilby, og dermed vil de ikke engasjere seg. I 'Building a StoryBrand 2.0' utdyper Donald Miller sine undervisninger om hvordan man bruker de syv universelle historiske elementene—og han gir deg et av de mest kraftfulle og banebrytende verktøyene for å hjelpe deg med å nå ut til dine kunder.