HarperCollins Focus

Do Good

Do Good

Produktbeskrivelse

I dagens samfunn, på tvers av alle aldersgrupper, viser forbrukere stadig mer støtte for merker som utviser godt medborgerskap. Dette inkluderer rettferdige ansettelsespraksiser, sosialt ansvar og veldedige bidrag. Faktisk har støtten til disse generøse og samfunnsbevisste selskapene vokst såpass mye at gode gjerninger og veldedige tilskudd er blitt essensielle for selskaper som ønsker økonomisk suksess. "Do Good" dokumenterer den betydelige endringen som har påvirket markedet i det 21. århundre, mer enn selv de mest optimistiske forretningsanalytikere kunne forutsett. Boken presenterer eksempler som: * Toms, som har utviklet seg til et selskap med en omsetning på 600 millioner dollar ved å gi bort 35 millioner par sko. * Patagonias fortjeneste har stadig økt, selv etter å ha investert kraftig i bærekraft. * CVS som tok det strategiske valget om å slutte å selge sigaretter i alle sine butikker. Kunder har klart vist med lommene hva slags typer virksomheter de vil støtte, og de er raske til å kritisere forsømmelser. Kjøpere i dag krever mer enn halvhjertede løfter fra selskapene.

Prishistorikk

Lavest
328 KR
Høyest
342 KR
Gjennomsnitt
335 KR
Median
335 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HarperCollins Focus
Navn Do Good
GTIN/EAN/ISBN 9780814438398
Kategorier Bøker