Som bedriftseier er alt du har jobbet hardt for avhengig av å nå ut til de riktige menneskene. Markedsføring av ditt produkt eller din tjeneste er avgjørende for din overlevelse. Det er derfor ikke en overdrivelse å si at den viktigste rollen en bedriftseier har, er som markedsfører. Men med hele utdanningsprogrammer og selskaper bygget rundt markedsføringsbransjen, hvordan kan du da iføre deg denne hatten for din egen bedrift? Hvor skal en entreprenør som deg begynne å lære hvordan man effektivt markedsfører sin virksomhet? Med et enormt utvalg av måter å nå kunder og klienter på, kombinert med en begrenset tidsramme, kan det virke overveldende å vite hvor man skal begynne. Er det sosiale medier? E-post? Blogger? Video? SEO? "Do It! Marketing" bryter ned markedsføring til en serie enkle avgjørelser og de nødvendige handlingsskrittene for å implementere disse beslutningene. Boken gir deg klarhet, selvtillit og kontroll, slik at du kan oppnå suksess. Den er fylt med umiddelbare handlingspunkter for å tiltrekke, engasjere og vinne over kundene dine.