Markedet har ikke blitt enklere, og frustrasjonen kan komme krypende. I stedet for å miste motet, oppfordrer 'Get Scrappy' deg til å ta i bruk kreative løsninger. Denne reviderte utgaven av boken, som Publisher's Weekly omtaler som 'en nyttig digital markedsføringsbibel', har fått en ny introduksjon, oppdateringer og verktøy som kan hjelpe deg med å bli mer innovativ i tilnærmingen til markedsføring. I en tid der Internett, sosiale medier og innholdsmarkedsføring fungerer som kraftige likestillingsverktøy, endres spillereglene for både store og små virksomheter. Samtidig står markedsførere overfor betydelige utfordringer, med et hav av plattformer, funksjoner og nettverk som krever beherskelse – alt innenfor strammere budsjetter. Fylld med rammeverk, hacks, tips og idéstart, er 'Get Scrappy' den praktiske guiden du trenger for å navigere i dagens digitale markedsføring. Ifølge Inc Magazine: 'Denne boken...vil hjelpe deg med å ta markedsføringen din til neste nivå uten å måtte øke budsjettet med en dollar.' Nick Westergaard, strategen bak denne boken, gir markedsførere i alle typer organisasjoner verktøyene de trenger for å avmystifisere digital markedsføring, oppnå mer med mindre og bygge en solid markedsføringsstrategi.