Hvilke kvaliteter forbinder du med en god leder? Er det gode lytteferdigheter, empati, evnen til å kommunisere klart, ydmykhet eller evnen til å sette tydelige forventninger? Enten du leder et lite eller stort team, er "How to Be a Leader" av tidligere Honeywell-CEO David Cote et uvurderlig verktøy for alle som ønsker å bli den lederen andre respekterer og følger. Boken inneholder 60 kapitler, hver med fokus på ulike aspekter av lederskap, der Cotes råd fremheves, avsluttet med konkrete oppgaver som kan hjelpe deg med å utvikle dine lederegenskaper. I "How to Be a Leader" vil du lære hvordan du: * forfølger både langsiktige og kortsiktige mål. * forplikter deg til endring og finner de beste metodene for implementering. * inspirerer andre samtidig som du utfordrer deg selv. * skaper enighet rundt selskapets strategi. * forbedrer produktiviteten og håndterer ulike meninger. * bygger en mangfoldig og sammenkoblet kultur. Lederskap handler ikke om å ha alle svarene eller å kontrollere alt. Det handler om å få det beste ut av medarbeiderne dine, skape arbeidsveier som fungerer for bedriften, og bygge et sterkt fellesskap.