It's Not the Size of the Data - It's How You Use It: Smarter Marketing with Analytics and Dashboards
Produktbeskrivelse
I en verden der merkevareoppfølging, CRM-programmer, messer, nettadferd og tilfredshetsundersøkelser genererer enorme mengder markedsføringsdata, kan informasjonsoverbelastning lett oppstå. Det er ofte for mye informasjon som er for spredt til å være nyttig. Men bak denne omfattende mengden informasjon skjuler det seg nøyaktige, datadrevne svar på alle markedsføringsspørsmål. Analytiske dashboards er revolusjonerende nettbaserte verktøy som samler inn, synkroniserer og visuelt presenterer essensielle data i sanntid, noe som direkte knytter markedsføring til ytelse. Den verdenskjente markedsføringseksperten Koen Pauwels tilbyr en enkel, men grundig metodologi sammen med en rikdom av casestudier som kan hjelpe organisasjoner av alle størrelser og fra alle bransjer med å omdanne data til produktiv handling. Han forklarer trinn for trinn hvordan man kan: ? Få avgjørende IT-støtte ? Bygge en solid database ? Velge nøkkelindikatorer for ytelse ? Designe den optimale dashboard-layouten ? Bruke markedsføringsanalyser for å forbedre beslutninger og oppnå resultater. Gode beslutninger er utdaterte og kan være direkte farlige.