HarperCollins Focus

Managing Channels of Distribution

Managing Channels of Distribution

Produktbeskrivelse

Kanaler for distribusjon er et av de mest dynamiske og aktuelle områdene innen markedsføring og salg i dag. I boken 'Managing Channels of Distribution' gir Ken Rolnicki en dyptgående kilde til kunnskap og ekspertise som profesjonelle kan stole på i sitt arbeid. Boken er basert på casestudier og virkelige erfaringer, og den gir en grundig forklaring på kompleksiteten ved å håndtere flere kanaler, inkludert distributører, forhandlere, produsentrepresentanter, VAR-er, private merker, meglere, engros- og detaljhandel. Rolnicki utforsker også både makro- og mikroforhold som påvirker kanalers effektivitet. Spesiell oppmerksomhet rettes mot utfordringer knyttet til makt og konflikt i kanaler, de juridiske aspektene som kan være problematiske, samt den mest kritiske temaet av alle – sekvensen for kanaldesign.

Prishistorikk

Lavest
512 KR
Høyest
534 KR
Gjennomsnitt
524 KR
Median
523 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HarperCollins Focus
Navn Managing Channels of Distribution
GTIN/EAN/ISBN 9780814431795
Kategorier Bøker