Denne guiden fra New York Times bestselgende forfatter Donald Miller er uunnværlig for alle markedsføringsprofesjonelle eller småbedriftseiere som ønsker å vokse sin virksomhet. Boken vil lære deg hvordan du kan lage og implementere en salgs-trakt som vil øke trafikken og drive salget. Hver dag mister selskapet ditt salg, rett og slett fordi det ikke finnes en klar vei for å tiltrekke nye kunder. Du er ikke alene om dette. Basert på dokumenterte prinsipper fra 'Building a StoryBrand', er dette en 5-delt sjekkliste den ultimate ressursen for markedsføringsprofesjonelle og bedriftsledere når de skal utvikle en salgs-trakt som flyter gjennom viktige berøringspunkter med kundene. Dette gjør at de effektivt kan utvikle, styrke og kommunisere sin merkevares historie til markedet. I boken vil du lære: * De tre stadiene av kundeforhold. * Hvordan lage og implementere den ene markedsføringsplanen du aldri vil angre på. * Hvordan utvikle en salgs-trakt som tiltrekker de riktige kundene til virksomheten din. * Kraften av e-post og hvordan du kan lage...