I 'Marketing' gir den anerkjente forretningseksperten Brian Tracy en innsiktsfull guide til hvordan bedrifter kan finne sin nisje i markedet. For å lykkes, er det essensielt å forstå hva kundene ønsker, trenger og har råd til, og deretter tilby dem nettopp dette. Mange virksomheter bruker unødig tid og ressurser på å presse produkter eller tjenester på kundene, uten å først vurdere om det de tilbyr, faktisk er ettertraktet. I denne boken fremhever Tracy 21 kraftfulle og dokumenterte strategier som enhver bedrift kan implementere for å forbedre sine markedsføringsresultater straks. Leserne vil lære hvordan de kan: * Bygge en solid kundebase * Skille seg ut fra konkurrentene * Benytte markedsundersøkelser og fokusgrupper for å ta bedre beslutninger * Oppfylle grunnleggende emosjonelle behov hos kjøpere * Fastsette riktig pris for tilbudene sine * Utnytte distribusjonskanalene på best mulig måte * Gi kundene en god grunn til å velge deres produkt fremfor konkurrenters * Og mye mer. Denne boken er et uvurderlig verktøy for alle som ønsker å styrke sin markedsføringsstrategi og oppnå bedre forretningsresultater.