I boken "Quantum Marketing" deler Raja Rajamannar, Chief Marketing Officer i Mastercard, innovative og banebrytende strategier for å navigere de utfordringene som oppstår i dagens høyhastighets digitale transformasjon. Gjennom de siste tiårene har teknologien utviklet seg kontinuerlig, noe som har tvunget markedsføring til å tilpasse seg og endre seg gjennom fire betydelige faser. Nå står vi ved terskelen til den femte fasen, eller Fifth Paradigm, hvor endringene ikke bare vil være evolusjonære, men revolusjonære. Nære relasjoner til merkevarer og konseptene rundt dem må helt re-imagineres for å forbli relevante. Som en av verdens mest anerkjente merkevarer, gir Rajamannar innsikt i de fremadskuende metoder som alle bedrifter må overveie for å opprettholde sin relevans og oppnå ytterligere suksess. I "Quantum Marketing" vil leserne: * Få innsikt i utviklingen av markedsføring og hvordan man kan være i forkant av fremtidige endringer. * Motta verktøy og strategier for å revitalisere sin egen markedsføringspraksis.