HarperCollins Focus

R.e.d. Marketing

R.e.d. Marketing

Produktbeskrivelse

Skap banebrytende markedsføringskampanjer ved å utnytte kraften i R.E.D. Marketing: en transparent og fleksibel metodikk hentet direkte fra markedsføringsgiganten Yum! Brands. Unngå de vanlige markedsføringsbøkene, kursene og til og med TED-talks som tilbyr hypotetiske forklaringer som kan virke fornuftige, og ta i bruk den beviste, systematiske tilnærmingen til R.E.D. Marketing. Denne metoden har blitt brukt av den tidligere administrerende direktøren og nåværende markedsføringssjefen for Yum! Brands for å lede Taco Bell og KFC til betydelig vekst. Denne boken, fylt med enkle rammeverk og engasjerende historier, vil hjelpe alle i bedriften din med å forstå hva som faktisk fungerer for å drive bærekraftig merkevarevekst og forretningssuksess. I 2011 ble Greg Creed befordret fra president til administrerende direktør for Taco Bell, et merke som var i dyp krise på den tiden. Det var på hans skuldre å snu utviklingen raskt, sammen med medforfatter og markedsføringssjef, Ken Muench. Sammen utviklet de R.E.D (Relevans, Enkelhet, Distinkthet) metoden. Denne enkle metodikken krever ikke kompliserte termer.

Prishistorikk

Lavest
321 KR
Høyest
346 KR
Gjennomsnitt
326 KR
Median
321 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HarperCollins Focus
Navn R.e.d. Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781400223299
Kategorier Bøker