Skap banebrytende markedsføringskampanjer ved å utnytte kraften i R.E.D. Marketing: en transparent og fleksibel metodikk hentet direkte fra markedsføringsgiganten Yum! Brands. Unngå de vanlige markedsføringsbøkene, kursene og til og med TED-talks som tilbyr hypotetiske forklaringer som kan virke fornuftige, og ta i bruk den beviste, systematiske tilnærmingen til R.E.D. Marketing. Denne metoden har blitt brukt av den tidligere administrerende direktøren og nåværende markedsføringssjefen for Yum! Brands for å lede Taco Bell og KFC til betydelig vekst. Denne boken, fylt med enkle rammeverk og engasjerende historier, vil hjelpe alle i bedriften din med å forstå hva som faktisk fungerer for å drive bærekraftig merkevarevekst og forretningssuksess. I 2011 ble Greg Creed befordret fra president til administrerende direktør for Taco Bell, et merke som var i dyp krise på den tiden. Det var på hans skuldre å snu utviklingen raskt, sammen med medforfatter og markedsføringssjef, Ken Muench. Sammen utviklet de R.E.D (Relevans, Enkelhet, Distinkthet) metoden. Denne enkle metodikken krever ikke kompliserte termer.