HarperCollins Focus

Social Media Success for Every Brand

Social Media Success for Every Brand

Produktbeskrivelse

Basert på Donald Millers bestselgende bok "Building a StoryBrand", anvender Claire Diaz-Ortiz de syv prinsippene fra StoryBrand-rammeverket for å hjelpe deg med å utvikle en effektiv og varig plan for sosiale medier for din merkevare. Mange bedriftsledere gjetter blindt på strategien for sosiale medier, noe som koster dem både tid og penger. Denne boken lærer deg hvordan du kan inkludere StoryBrand sitt 7-trinns rammeverk i dine sosiale mediekanaler for å øke engasjementet og oppnå bedre resultater. I "Social Media Success for Every Brand" vil du få en klar forståelse av hva som kreves for å bruke sosiale medier til å fremme vekst i organisasjonen din, støttet av den praktiske veiledningen i den fempunkts SHARE-modellen: * Historie * Hvordan * Publikum * Rekkefølge * Ekscellence. "Social Media Success for Every Brand" krever ikke at du kjenner til "Building a StoryBrand", men gir likevel en solid grunnlag for å forberede deg på praktisk suksess med innholdet ditt i sosiale medier. Sammen med StoryBrand-rammeverket, gir Claires SHARE-modell deg kraftige verktøy for å styrke din merkevares tilstedeværelse og resultater på sosiale plattformer.

Prishistorikk

Lavest
196 KR
Høyest
204 KR
Gjennomsnitt
200 KR
Median
200 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HarperCollins Focus
Navn Social Media Success for Every Brand
GTIN/EAN/ISBN 9781400214969
Kategorier Bøker