I en tid preget av rask teknologisk utvikling har kundens forventninger endret seg dramatisk. For å lykkes i fremtiden er det avgjørende for selskaper å ha et klart fokus på kundeopplevelsen. I "The Customer of the Future" deler kundeopplevelsesfuturist Blake Morgan ti lettfattelige retningslinjer for å skape en optimal kundeopplevelse, ved å integrere ny teknologi med effektive strategier. Dette inkluderer å erstatte isolerte arbeidsmetoder og manglende forståelse for kundens perspektiv med en helhetlig tilnærming. Boken fremhever hvordan dagens kunder krever sømløse, personaliserte og tilgjengelige opplevelser fra produkter og tjenester. Selskaper som ikke tilpasser seg disse forventningene, risikerer å bli utkonkurrert. Denne boken forbereder organisasjonen din på de økende kravene ved å hjelpe deg med å: - Lære de ti avgjørende strategiene for et kundesentrtert selskap. - Implementere nye teknikker for å flytte hele organisasjonen fra en produktorientert tilnærming til en kundesentert tilnærming. - Få verdifulle innsikter gjennom virkelige eksempler og case-studier.