I takt med at teknologien stadig utvikler seg, tar forfatter Maria Veloso en ny tilnærming til markedsføringskommunikasjon, preget av stadig nyere, raskere og mer effektive teknikker. Den grundig reviderte tredje utgaven av 'Web Copy That Sells' gir både tidløse og nyskapende metoder som hjelper innholdsskapere med å oppnå fenomenal suksess. Med fremveksten av sosiale medier, kortere oppmerksomhetsspenn og nye former for videoinnhold, krever markedsførernes online salgsteknikker en oppgradering. I denne boken får du nyttige tips for å lage innhold som fanger oppmerksomheten, er klikkbart og handlingsdyktig. Du lærer hvordan du kan strømlinjeforme de viktigste budskapene til uimotståelige 'cyber bites' for svært målrettede Facebook-annonser og interaktive nettannonser. I tillegg oppdager du de nyeste psykologiske taktikkene som motiverer kunder til å kjøpe, samt hvordan du skriver videomanus som selger. Enten fokuset ditt er på nettinnhold, e-postkampanjer, sosiale medier eller andre aktuelle muligheter for leadgenerering gjennom digital markedsføringskommunikasjon, vil denne boken gi deg uvurderlige verktøy for å lykkes.