HarperCollins Leadership

Stories That Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business

Stories That Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business

Produktbeskrivelse

Hvilke historier må du dele, og hvordan kan du gjøre det? "Stories That Stick" gir deg en klar rammeverk og et konsist sett med handlinger som lar deg ta kontroll over din egen historie, ved å utnytte prinsippene bak de mest effektive historiefortellingsstrategiene i næringslivet. Den profesjonelle historiefortelleren og anerkjente foredragsholderen Kindra Hall avslører fire unike typer historier du kan bruke for å skille deg ut, fange oppmerksomhet og heve din merkevare: * Verdihistorien – overbevis kundene om at de trenger det du tilbyr. * Grunnleggerhistorien – overbevis investorer og kunder om at organisasjonen din er verdt investeringen. * Formålshistorien – få ansatte og interne kunder til å samkjøre og la seg inspirere. * Kundehistorien – gi brukerne dine mulighet til å dele sine ekte erfaringer med andre. Å fortelle disse historiene på en god måte er en enkel og tilgjengelig ferdighet som hvem som helst kan utvikle. Gjennom casestudier, bedriftsprofiler og anekdoter støttet av originale forskningsresultater, presenterer Hall historiefortelling som en kraftfull verktøy for å engasjere og påvirke.

Prishistorikk

Lavest
286 KR
Høyest
371 KR
Gjennomsnitt
325 KR
Median
292 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HarperCollins Leadership
Navn Stories That Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business
GTIN/EAN/ISBN 9781400211937
Kategorier Bøker