HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC

22 Immutable Laws of Marketing

22 Immutable Laws of Marketing

Produktbeskrivelse

Det finnes naturlove, så hvorfor skulle det ikke eksistere markedsføringslover? I boken "The 22 Immutable Laws of Marketing" tar Al Ries og Jack Trout, verdenskjente markedsføringskonsulenter og bestselgende forfattere av "Positioning", opp spørsmålet om hvorfor vi ikke kan ha regler for markedsføring som må følges for å lykkes med å lansere og opprettholde sterke merker. De påpeker at man kan bygge et imponerende fly, men det vil aldri lette fra bakken hvis man ignorerer naturens lover, særlig tyngdekraften. Boken inneholder en samling av tjue-to tidløse og innovative regler for å forstå og lykkes i det internasjonale markedet. Fra Loven om Lederskap til Loven om Kategori og Loven om Sinnet, gir disse verdifulle innsiktene en klar veiledning til vellykkede produkter. Å bryte disse reglene kan bli en kostbar feil.

Prishistorikk

Lavest
219 KR
Høyest
230 KR
Gjennomsnitt
224 KR
Median
223 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC
Navn 22 Immutable Laws of Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9780887306662
Kategorier Bøker