HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC

ALCHEMY

ALCHEMY

Produktbeskrivelse

Hvordan oppstår magi? I denne boken tar den legendariske reklameguruen og nestleder i Ogilvy, Rory Sutherland, oss med på en spennende reise inn i kunsten og vitenskapen bak å skape uimotståelige produkter og ideer. Sutherland, ansett som en av de fremste tenkerne innen merkevarebygging, anvender sin omfattende erfaring for å analysere menneskelig forbrukeratferd på en utrolig underholdende måte. 'Alchemy' kombinerer vitenskapelig forskning med morsomme historier og casestudier fra kampanjer for kjente selskaper som American Express og Microsoft. Dette er en bok du ikke kan gå glipp av, ifølge 'Entrepreneur', som har kåret den til en av årets beste bøker. Hvorfor er Red Bull så populært, til tross for at smakfullheten får mange til å grynte? Mennesker er, med ett ord, irrasjonelle. Vi baserer avgjørelser like mye på subtile ytre signaler (den lille blå boksen) som på objektive kvaliteter (smak, pris, kvalitet). Den komplekse og tilfeldige verdenen rundt oss gjør at fremtidig suksess ikke bare kan forutsies gjennom regnskapstall. For å finne gull må man mestre den mystiske kunsten og merkelige vitenskapen for å frambringe uimotståelig tiltrekning.

Prishistorikk

Lavest
202 KR
Høyest
299 KR
Gjennomsnitt
216 KR
Median
203 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC
Navn ALCHEMY
GTIN/EAN/ISBN 9780062388421
Kategorier Bøker