HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC

Creativity Rules

Creativity Rules

Produktbeskrivelse

Den internasjonalt bestselgende forfatteren og professoren ved Stanford University, Tina Seelig, gir oss en praktisk guide basert på sitt svært populære kreativitetkurs. I "Creativity Rules" deler hun sin omfattende erfaring fra femten år med å lære sine studenter hvordan de kan frigjøre sin unike entreprenørånd gjennom kreativitet. Boken er en kilde til inspirasjon og veiledning, og viser leserne hvordan de kan forvandle ideer til virkelighet. Seelig presenterer de fire trinnene i Inventionssyklusen: Fantasi (å forestille seg ting som ikke eksisterer), Kreativitet (å bruke fantasien for å takle utfordringer), Innovasjon (å anvende kreativitet for å utvikle unike løsninger) og Entreprenørskap (å sette innovasjon ut i livet, slik at ideene får muligheten til å inspirere andres fantasi). Ved å bygge videre på hvert trinn, er det mulig å skape noe mer komplekst, interessant og mektig. "Creativity Rules" gir leserne de viktige verktøyene de trenger for å navigere i sin kreative reise.

Prishistorikk

Lavest
169 KR
Høyest
227 KR
Gjennomsnitt
201 KR
Median
227 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC
Navn Creativity Rules
GTIN/EAN/ISBN 9780062301314
Kategorier Bøker