HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC

CROSSING THE CHASM, 3RD EDITION

CROSSING THE CHASM, 3RD EDITION

Produktbeskrivelse

"Crossing the Chasm, 3. utgave" er en essensiell guide for å bringe banebrytende produkter til større markeder, nå revidert og oppdatert med nye innsikter om realitetene innen høyteknologisk markedsføring. Geoffrey A. Moore presenterer teorien om Teknologi-adopsjonslivssyklusen, som begynner med innovatører, går videre til tidlige adoptører, tidlig majoritet, sen majoritet og etternølere. Dette diagrammet viser en betydelig kløft mellom tidlige adoptører som er villige til å ta risiko for å være først, og den tidlige majoriteten som venter på å se at teknologien gir reelle forbedringer i produktivitet. Utfordringen for innovatører og markedsførere er å kunne redusere denne kløften, slik at adopsjonen skjer raskere på tvers av alle segmenter. I denne tredje utgaven får Moores klassiske verk ny relevans med et mangfold av eksempler på suksesshistorier og Feilgrep, samt oppdaterte strategier for markedsføring i den digitale tidsalderen. Boken inkluderer også to nye vedlegg som knytter sammen teori og praksis i dagens marked.

Prishistorikk

Lavest
286 KR
Høyest
331 KR
Gjennomsnitt
321 KR
Median
321 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC
Navn CROSSING THE CHASM, 3RD EDITION
GTIN/EAN/ISBN 9780062292988
Kategorier Bøker