I arbeidslivet vurderes ledere primært basert på resultatene de leverer, og mye av dette avhenger av deres evne til å delegere og overvåke. Denne boken tar sikte på å styrke leserens ferdigheter på disse områdene, og viser hvor enkelt og effektivt teamet ditt kan bli når du mestrer disse teknikkene. I denne praktiske guiden finner du strategier basert på dokumentert erfaring som vil forbedre ytelsen og produktiviteten til dine ansatte. Når delegering og overvåking utføres på rette måten, får ansatte muligheten til å lære, utvikle seg og bli mer kompetente. Din suksess vil ikke bare øke dramatisk, men også kvaliteten og kvantiteten av resultatene. Samtidig vil du bygge lojalitet, engasjement og forpliktelse blant dine medarbeidere. Leseren vil lære å: * Definere oppgaver, tildele dem korrekt, og sette spesifikke og målbare ytelsesnivåer. * Knytte ferdighetene til kravene i jobben. * Administrere gjennom målsetting for å delegere oppgaver langsiktig til mer pålitelige teammedlemmer. * Overvåke og kontrollere prosessen effektivt.