Hvorfor er Jagermeister det mest populære merket ingen liker? Hvorfor er kvinner villige til å betale mer for å være fascinerende enn det de bruker på mat og klær? Hva er grunnen til at prisen på seigmenn øker med hele 1000%? Og det viktigste spørsmålet av dem alle: Hvordan kan merket ditt bli umulig å motstå? Mastermarkedsfører Sally Hogshead avdekket overraskende svar og gir leserne et rammeverk for å fascinere enhver. Ordet 'fascinere' stammer fra det latinske ordet 'fascinare', som betyr 'å forhekse eller holde fanget slik at andre er maktesløse motstand.' Fascinasjon er den mest potente tiltrekningskraften, som trekker kunder inn i en tilstand av intens fokus. Denne omfattende reviderte og oppdaterte utgaven inkluderer Hogsheads nyeste forskning om vitenskapen bak fascinasjon. Ved å kombinere originale casestudier med prisvinnende tekstforfattererfaring, gir hun deg de eksakte ordene du trenger for å fange oppmerksomheten i en forstyrret verden. I denne nye utgaven får du også tilgang til et gratis vurderingsverktøy kalt Brand Fascination Profile.