HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC

Giving

Giving

Produktbeskrivelse

Er du en som gir til veldedighet? Gir du nok? Disse to spørsmålene har vært sentrale i Alexandre Mars sin reise fra venturekapitalist til aktivist. I 2013 begynte Mars en global reise for å lære av mennesker på bakkenivå. Han oppdaget en verden som allerede var i endring. Drevet av en lidenskap for sosial endring, ga unge mennesker overalt av sin tid og sine penger, men dette var ikke tilstrekkelig. Det oppsto en barriere for givervilje; folk visste ikke hvilke organisasjoner som var pålitelige, og mange hadde ikke tid til å gjøre den nødvendige forskningen. Å gi ble en byrde i stedet for en oppmuntrende og gledelig praksis. Mars sitt svar på utfordringen var Epic, en stiftelse som videreformidler 100 prosent av brukernes donasjoner til nitid vurderte veldedige organisasjoner, samtidig som den rapporterer påvirkningen i sanntid. Men dette handler ikke bare om Epic; det handler om en bevegelse drevet av vårt dype ønske om å gi. Det handler om hvordan teknologiske fordeler—økt sammenkobling og åpenhet—kan forsterke innvirkning. Det handler også om å holde våre nye maktsentre—multinasjonale selskaper—ansvarlige for denne utviklingen.

Prishistorikk

Lavest
262 KR
Høyest
273 KR
Gjennomsnitt
268 KR
Median
268 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC
Navn Giving
GTIN/EAN/ISBN 9780062912404
Kategorier Bøker