Hvem er dine fremtidige kunder - ikke bare de du betjener i dag, men også de du vil ha behov for om tre, fem eller ti år? Hvordan kan du avdekke hvilke varer og tjenester som vil tiltrekke dem i fremtiden? Hvordan kan du gjøre dette før konkurrentene dine? Ifølge den globetrotterende innovasjonseksperten Jan Chipchase, er de fleste ledetråder rett foran oss, skjult i åpen sikt. Nøkkelen ligger i å lære å se det vanlige på en revolusjonerende ny måte, å se utover hva folk gjør for å forstå hvorfor de gjør det. Som Executive Creative Director for Global Insights hos frog design, et anerkjent globalt design- og innovasjonsselskap, viser Chipchase oss hvordan vi kan se verden på en annen måte. Han trekker på hverdagens erfaringer fra å ringe en telefon, fylle drivstoff på en tank, til å avgjøre om det er melk eller fløte du heller i kaffen din. Chipchase er alltid på jakt etter muligheter, hull, anomalier og motsetninger som kan gi hans kunder, noen av verdens største selskaper, et klart konkurransefortrinn.