Boken 'Me, Inc.' har et omslag av svart simulerert lær, prydet med gullfoliestempling og en svart båndmarkør. KISS, en av verdens mest suksessfulle rockeband, har oppnådd sin status gjennom en tydelig forretningsstrategi. Gene Simmons og Paul Stanley hadde fra starten av en klar visjon for bandet og hvordan de ønsket å drive KISS som en kommersiell virksomhet, lenge før de entret scenen for første gang. Etter at de bestemte seg for å ta styringen av bandet selv, har Simmons utmerket seg som en dyktig forretningsmann. Han har solgt over 100 millioner CD-er og DVD-er globalt, overvåket mer enn 3000 lisensierte produkter og medvirket i den lengst gående kjendis-realityserien til dags dato. Det mest imponerende er at han håndterer alle sine forretningsforetak på egen hånd, uten personlig assistent, få hjelpere og så lite byråkrati som mulig. I 'Me, Inc.' deler Simmons sin livslange erfaring og praktiske forretningsråd som gir leserne de nødvendige verktøyene for å utvikle en solid forretningsstrategi og maksimere sitt potensial.