HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC

Persuadable

Persuadable

Produktbeskrivelse

Som leder har det lenge blitt ansett som en svakhet å endre mening. Dette er imidlertid ikke lenger tilfelle. I en verden som endrer seg raskere enn noensinne, erkjenner suksessfulle ledere at en genuin vilje til å justere sine egne oppfatninger er den ultimate konkurransefordelen. I boken 'Persuadable' tar forretningskonsulent Al Pittampalli for seg hvordan bevis fra samfunnsvitenskap, historie, politikk og mer kan belyse hvorfor egenskaper som selvsikkerhet, konsistens og overbevisning i økende grad blir svake punkter - mens ydmykhet, inkonsistens og radikal åpenhet viser seg å være kraftfulle eiendeler for lederskap. Gjennom inspirerende eksempler lærer du hvordan Ray Dalio ble den mest suksessrike hedgefondforvalteren i verden ved strategisk å dempe sin egen selvsikkerhet. Du vil se hvordan Alan Mullaly reddet Ford Motor Company, ikke ved å holde seg til planen, men ved stadig å justere kursen. Boken viser også hvordan en Nobelprisvinnende vitenskapsmann oppdaget årsaken til magesår ved å tvile på sine egne dypt forankrede overbevisninger. I tillegg beskrives Billy Grahams endrede synspunkter som hjalp til med å fremme borgerrettighetsbevegelsen. Dette er en bok som utfordrer tradisjonelle oppfatninger om lederskap og tilbyr innsikt i kraften av å være villig til å endre seg.

Prishistorikk

Lavest
336 KR
Høyest
351 KR
Gjennomsnitt
344 KR
Median
344 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC
Navn Persuadable
GTIN/EAN/ISBN 9780062333896
Kategorier Bøker