HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC

The 22 Immutable Laws of Branding

The 22 Immutable Laws of Branding

Produktbeskrivelse

I "The 22 Immutable Laws of Branding" presenterer to markedsføringseksperter en grundig guide til å bygge et produkt til et anerkjent og respektert merke. Boken deler også radikale strategier for effektiv markedsføring på internett. Forfatterne oppfordrer leserne til å kombinere tradisjonelle metoder med moderne tilnærminger når de utvikler sin markedsføringsplan. Dette omfattende verket inkluderer både 'The 22 Immutable Laws of Branding' og 'The 11 Immutable Laws of Internet Branding', og fungerer som en uvurderlig ressurs for enhver som ønsker å forstå dynamikken i merkevarebygging i den digitale tidsalderen.

Prishistorikk

Lavest
182 KR
Høyest
190 KR
Gjennomsnitt
186 KR
Median
186 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC
Navn The 22 Immutable Laws of Branding
GTIN/EAN/ISBN 9780060007737
Kategorier Bøker