HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC

The End of Fashion

The End of Fashion

Produktbeskrivelse

I "The End of Fashion" gir Teri Agins en grundig og skarp journalistisk analyse av motebransjen. Boken tar for seg et vendepunkt i historien der mote ikke lenger domineres av franske designere og deres eksklusive klær, men i stedet tilpasser seg mainstream-forbrukere. I dag er kreativiteten ofte mer knyttet til massemarkedet enn til virkelig design. Et tydelig eksempel på dette er Gap, som illustrerer hvordan moten har endret seg. Agins undersøker denne betydelige forvandlingen og avdekker alle aspekter ved motebransjen, fra produksjon, detaljhandel og lisensiering til imagelaging og finansiering. Boken inkluderer også fascinerende biter fra kulissene, der vi får innsikt i konflikter som Donna Karan har hatt med finansiører, rivaliseringen mellom Ralph Lauren og Tommy Hilfiger, og engasjementet for haute couture som førte til at Isaac Mizrahis virksomhet fikk en bratt nedgang. "The End of Fashion" gir leserne en ufiltrert og dyp forståelse av hvordan motebransjen fungerer i dag.

Prishistorikk

Lavest
222 KR
Høyest
231 KR
Gjennomsnitt
227 KR
Median
227 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC
Navn The End of Fashion
GTIN/EAN/ISBN 9780060958206
Kategorier Bøker