HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC

The Fall of Advertising and the Rise of PR

The Fall of Advertising and the Rise of PR

Produktbeskrivelse

I boken "The Fall of Advertising and the Rise of PR" utforsker forfatterne Al og Laura Ries en bemerkelsesverdig utvikling i markedsføringstrender, der fokuset skifter fra tradisjonell reklame til effektiv publikumsfokusering. Gjennom eksempler fra kjente merker som Body Shop, Starbucks og Wal-Mart, illustrerer de hvordan disse selskapene har oppnådd suksess ved å bygge opp sitt omdømme gjennom strategisk PR. Boken gir innsikt i hvordan man kan etablere troverdighet og implementere en gradvis tilnærming til PR som kan skape langvarige resultater. Med en førsteopplag på 40 000 eksemplarer, gir den en nyttig veiledning for markedsførere og bedrifter som ønsker å tilpasse seg de endrede dynamikkene i dagens marked.

Prishistorikk

Lavest
157 KR
Høyest
163 KR
Gjennomsnitt
160 KR
Median
160 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARPERCOLLINS PUBLISHERS INC
Navn The Fall of Advertising and the Rise of PR
GTIN/EAN/ISBN 9780060081997
Kategorier Bøker