I en fengslende utforskning av den beinharde kampen mellom Amazon og Walmart om å bli handelsverdens konge, avdekker "Winner Sells All" de dramatiske vendingene i denne rivaliseringen. I mange år opererte Walmart og Amazon i hver sin sfære – den ene som en massiv fysisk forhandler, mens den andre dominerte nettmarkedet. Men i 2016 tok Walmart et offensivt skritt inn i e-handelsverdenen, mens Amazon satset stort på fysiske butikker. Rivaliseringen mellom disse to titanselskapene har utviklet seg til en intens maktkamp der hver aktør prøver å overmanne den andre for å bli den største omnikanalforhandleren globalt. Med økningen av maktkonsolidering har det også oppstått bekymringsfulle konsekvenser for både forbrukere og småhandelsbedrifter, som får færre kjøpe- og salgsalternativer. I tillegg står millioner av arbeidere overfor dårlige lønninger for krevende og tidvis farlige arbeidsforhold. "Winner Sells All" er en historie om forstyrrelse og økonomiske krefter, med legendariske ledere og fryktløse entreprenører som kjemper i en kamp – både mellom rivaliserende selskaper og noen ganger til og med innenfor samme selskap – for å skape fremtiden.