HARPERCOLLINS PUBLISHERS

No Logo

No Logo

Produktbeskrivelse

«No Logo» er en bok som satte sitt preg på en hel generasjon da den først ble utgitt i 1999. I anledning 10-årsjubileet har Naomi Klein oppdatert dette ikoniske verket. Boken tar for seg temaer som globalisering, forbrukersamfunn og merkekultur, og den analyserer hvordan store selskaper påvirker vår hverdag. Klein utfordrer leserne til å tenke kritisk om reklame, merkevarebygging og de underliggende strukturene i vårt økonomiske system. Dette er en uunnværlig lesning for alle som ønsker å forstå de sosiale og politiske konsekvensene av kommersialiseringen i dagens samfunn.

Prishistorikk

Lavest
169 KR
Høyest
179 KR
Gjennomsnitt
173 KR
Median
172 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARPERCOLLINS PUBLISHERS
Navn No Logo
GTIN/EAN/ISBN 9780007340774
Kategorier Bøker