Før du kan påvirke beslutninger, må du forstå hva som driver dem. I 'The Choice Factory' guider Richard Shotton deg gjennom denne prosessen. Ved å observere en typisk dag med beslutningstaking, fra trivielle matvalg til betydelige karrieremessige avgjørelser, utforsker han hvordan atferden vår formes av psykologiske snarveier. Med et tydelig fokus på markedsføringspotensialet ved å kjenne til hva som får oss til å handle, bygger Shotton på bevis fra akademia, virkelige reklamkampanjer samt egen original forskning. 'The Choice Factory' er skrevet i et underholdende og lettfattelig format, med 25 korte kapitler som hver tar for seg en kognitiv skjevhet og skisserer enkle måter å anvende dette på egne markedsføringsutfordringer. For å støtte diskusjonen sin, deler Shotton innsikter fra nye intervjuer med noen av de smarteste tenkerne innen reklame, som Rory Sutherland, Lucy Jameson og Mark Earls. Fra priming til pratfall-effekten, sjarmerende prising til kunnskapens forbannelse – boken tar leseren med inn i vitenskapen om atferdsøkonomi.