HARVARD BUSINESS PRESS

Collective Genius

Collective Genius

Produktbeskrivelse

Hvorfor kan noen organisasjoner innovere gang på gang, mens de fleste ikke klarer det? Du skulle kanskje tro at nøkkelen til innovasjon ligger i å tiltrekke seg ekstraordinært kreative talenter, gjøre riktige investeringer, eller bryte ned organisatoriske barrierer. Selv om disse faktorene kan være til hjelp, er det én uunngåelig forutsetning for å sikre vedvarende innovasjon: du må lede den, og da med en spesiell type lederskap. I boken *Collective Genius* viser ledelseekspert Linda Hill, sammen med den tidligere teknologiske eksperten fra Pixar, Greg Brandeau, MIT-researcher Emily Truelove, og medforfatter av *Being the Boss*, Kent Lineback, at mange ledere har en feilaktig oppfatning: at en 'god' leder på alle andre områder også vil være en effektiv leder for innovasjon. Sannheten er at ledelse av innovasjon krever en særskilt type lederskap, som frigjør og utnytter den 'kollektive genialiteten' til medarbeiderne i organisasjonen. Ved å bruke sterke historier om individuelle ledere fra selskaper som Volkswagen, Google, eBay og Pfizer, gir boken en dypere forståelse av hva som skal til for å fremme en kultur for kontinuerlig innovasjon.

Prishistorikk

Lavest
307 KR
Høyest
320 KR
Gjennomsnitt
314 KR
Median
314 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARVARD BUSINESS PRESS
Navn Collective Genius
GTIN/EAN/ISBN 9781422130025
Kategorier Bøker