HARVARD BUSINESS PRESS

Six Simple Rules

Six Simple Rules

Produktbeskrivelse

I boken "Six Simple Rules" utforsker Yves Morieux og Peter Tollman hvordan mange organisasjoner i dag håndterer kompleksitet på en måte som faktisk bidrar til å skape enda mer forvirring. Ifølge en fascinerende studie fra Boston Consulting Group, har forretningskompleksiteten økt seks ganger i løpet av de siste seksti årene, mens organisatorisk kompliserthet, definert som antall strukturer, prosesser, komiteer og beslutningsfora, har økt med hele tredvefem ganger. I jakten på å imøtekomme de stadig mer kompliserte kravene til ytelse fra markedet, har bedriftsledere bygd opp en labyrint av organisasjonsstrukturer som gjør det utfordrende å forbedre produktiviteten og fremme innovasjon. Denne kompleksiteten fører også til redusert motivasjon blant ansatte. Morieux og Tollman argumenterer for at det er på høy tid at ledere slutter å forsøke å styre kompleksiteten med tradisjonelle verktøy, og i stedet begynner å utnytte de ansattes intelligens på en smartere måte. Boken gir konkrete verktøy og metoder for hvordan ledere kan designe og lede organisasjoner mer effektivt, for å skape et mer dynamisk og motiverende arbeidsmiljø.

Prishistorikk

Lavest
333 KR
Høyest
391 KR
Gjennomsnitt
345 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke HARVARD BUSINESS PRESS
Navn Six Simple Rules
GTIN/EAN/ISBN 9781422190555
Kategorier Bøker