Harvard Business Review Press

3-d Negotiation

3-d Negotiation

Produktbeskrivelse

I boken '3-D Negotiation' presenterer David A. Lax og James K. Sebenius en banebrytende tilnærming til forhandlinger som går langt utover tradisjonelle metoder. Mens de fleste forhandlingsbøker ofte fokuserer på direkte ansikt-til-ansikt-taktikker, argumenterer Lax og Sebenius for at dette kun representerer den 'første dimensjonen' av forhandlinger. Deres innovative 3-D-forhandlingsmetode bygger på mange års erfaring med avtaler og en grundig analyse av dyktige forhandlere. Den 'andre dimensjonen', deal design, handler om å systematisk avdekke både økonomisk og ikke-økonomisk verdi ved å strukturere avtaler på kreative måter. Imidlertid er det den 'tredje dimensjonen' – oppsett – som virkelig skiller 3-D tilnærmingen fra andre metoder. Før forhandlingsbordet tas i bruk, må forhandlerne sikre at de riktige partene er involvert, i riktig rekkefølge, for å adressere relevante interesser og forventninger, samt konsekvensene av å trekke seg fra avtalen ved mangel på enighet. Denne omfattende strategien, som inkluderer en arsenal av handlinger utenfor forhandlingsbordet, har ofte den største innvirkningen på forhandlingsresultatet. '3-D Negotiation' er fylt med praktiske steg og virkelige case-studier, som viser hvordan strategiske oppsett kan gi overlegne resultater.

Prishistorikk

Lavest
333 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
342 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn 3-d Negotiation
GTIN/EAN/ISBN 9781591397991
Kategorier Bøker