Harvard Business Review Press

Analytics at Work

Analytics at Work

Produktbeskrivelse

Mange selskaper besitter enorme mengder data, men evner ofte ikke å utnytte denne informasjonen på en meningsfull måte. Nå er det imidlertid kommet et kraftfullt verktøy innen forretningsdrift – analyse – som gir mange virksomheter muligheten til å bruke dataene sine aktivt i viktige beslutningsprosesser med imponerende resultater. I sin tidligere bok, 'Competing on Analytics', viste Thomas Davenport og Jeanne Harris hvordan banebrytende selskaper bygger sine strategier rundt analytiske evner. I motsetning til å forankre valg i magefølelser når de setter priser, opprettholder inventar eller rekrutterer talenter, bruker ledere i disse selskapene data, analyser og sistematisk tenkning for å ta beslutninger som forbedrer effektivitet, risikohåndtering og lønnsomhet. I 'Analytics at Work' avdekker Davenport, Harris og medforfatter Robert Morison hvordan enhver leder effektivt kan implementere analyser i den daglige driften – én forretningsbeslutning om gangen. De fremhever en rekke analytiske verktøy, fra statistiske analyser til kvalitative vurderinger, som kan gjøre en betydelig forskjell i hvordan beslutninger tas og følges opp i næringslivet.

Prishistorikk

Lavest
346 KR
Høyest
360 KR
Gjennomsnitt
353 KR
Median
353 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Analytics at Work
GTIN/EAN/ISBN 9781422177693
Kategorier Bøker