Authenticity, Identity, and Being Yourself at Work (HBR Work Smart Series)
Produktbeskrivelse
Å være seg selv – er ikke det enkelt? Vi mennesker er komplekse. I vår profesjonelle hverdag er vi nyutdannede, ansatte, stjernespillere og nybegynnende ledere. Samtidig er vi også bestevenner, dedikerte familiemedlemmer, sportsentusiaster, kjæledyrseiere, sosiale rettighetsaktivister, eller en hvilken som helst kombinasjon av disse egenskapene. Hvor mye av oss selv – fra kulturell selvuttrykk, tenkemåte og tro, til kjønnsidentitet – bør vi ta med oss inn i arbeidsplassen? "Authenticity, Identity, and Being Yourself at Work" er fylt med praktiske råd fra ekspertene bak Harvard Business Review, som kan hjelpe deg med å besvare dette og flere relaterte spørsmål, som: Hva innebærer egentlig autentisitet på jobben? Hvordan kan jeg dele personlig informasjon uten å overshare? Hvilke metoder kan jeg benytte for å overvinne følelsene av bedragerisyndrom? Hva gjør jeg når min identitet er i konflikt med dem rundt meg? Denne boken vil hjelpe deg med å finne ut hvor mye av 'deg' du bør ta med deg til jobb, slik at du kan føle deg mer komfortabel og trygg i hvem du er og hva du bidrar med i karrieren din.