Harvard Business Review Press

Authenticity

Authenticity

Produktbeskrivelse

Er du lei av å bli beskyldt for å selge produkter som oppleves som kunstige, uekte eller falske? I en verden der det er stadig flere forfalskninger og overfladiske produkter, skifter stadig flere forbrukere blikket mot det ekte. I boken 'Authenticity' deler James H. Gilmore og B. Joseph Pine II innsikt om hvordan betydningen av virksomheters ekthet påvirker kundenes beslutningsprosess. Forbrukere vurderer ofte autentisiteten til et tilbud – og selskapet bak – som viktigere enn pris, kvalitet og tilgjengelighet. For å skille seg ut i konkurransen, må selskaper omfavne, håndtere og utmerke seg i å presentere en autentisk opplevelse. Gjennom eksempler fra en bred rekke av bransjer, offentlig sektor, ideelle organisasjoner, utdanning og religion, viser forfatterne hvordan selskaper kan påvirke kundenes oppfatning av ekthet ved å: forstå hvordan virksomheter kan gi illusjonen av autentisitet; appellere til de fem ulike sjangerne av ekthet; og finne ut hvordan man kan være 'tro mot seg selv'.

Prishistorikk

Lavest
285 KR
Høyest
297 KR
Gjennomsnitt
291 KR
Median
291 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Authenticity
GTIN/EAN/ISBN 9781591391456
Kategorier Bøker