Boundaries, Priorities, and Finding Work-Life Balance
Produktbeskrivelse
Si nei til en kultur preget av konstant arbeid. Vi forbinder ofte produktivitet med antall timer vi tilbringer på jobb. Men trenger vi virkelig å jobbe uavbrutt, også i helgene og feriene, for å bli ansett som fremragende? For å oppnå en sunn balanse mellom vårt personlige og profesjonelle liv, må vi skape plass for oss selv, definere hva vi verdsetter mest, og sette mål som tar hensyn til disse verdiene. "Boundaries, Priorities, and Finding Work-Life Balance" er en nyttig guide fylt med praktiske råd fra ekspertene hos Harvard Business Review. De kan hjelpe deg med å besvare spørsmål som: Hvordan setter jeg klare grenser mellom arbeidslivet og det private? Hvordan kan jeg forfølge mine lidenskaper samtidig som jeg finner tid til jobben? Hva er tegnene på utbrenthet og hvordan kan jeg bevare energien min? Hvilke skritt kan jeg ta for å beskytte min mentale helse på jobben? Du vil bruke betydelig tid på å arbeide. Denne boken vil hjelpe deg med å definere hva du trenger for å føle deg balansert og oppfylt, både i og utenom arbeidstimene.