Harvard Business Review Press

Competing on Analytics: Updated, with a New Introduction

Competing on Analytics: Updated, with a New Introduction

Produktbeskrivelse

Den nye utgaven av en forretningsklassiker. Dette banebrytende verket, som var det første som introduserte forretningsledere for analyseverktøy, avdekker hvordan analyser omformer konkurransereglene. 'Competing on Analytics' er oppdatert med friskt innhold og gir en veiledning for hvordan man kan bli en analytisk konkurrent. Boken viser leserne hvordan de kan utvikle nye strategier for sine organisasjoner basert på avansert analyse. Med et femtrinnsmodell for analytisk konkurranse beskriver Davenport og Harris de typiske atferdene, evnene og utfordringene ved hvert trinn. De forklarer hvordan man vurderer selskapets kapabiliteter og veileder det mot det høyeste nivået av konkurranse. Boken legger lik vekt på to viktige ressurser, både menneskelige og teknologiske, og viser hvordan selv de mest analytiske selskapene kan forbedre seg ytterligere. Ved å fokusere på prediktiv, preskriptiv og autonom analyse innen områder som markedsføring, forsyningskjede, finans, fusjoner og oppkjøp, drift, forskning og utvikling og HR, inneholder boken en rekke nye eksempler fra ulike bransjer.

Prishistorikk

Lavest
324 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
333 KR
Median
331 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Competing on Analytics: Updated, with a New Introduction
GTIN/EAN/ISBN 9781633693722
Kategorier Bøker