Harvard Business Review Press

Creative Conspiracy

Creative Conspiracy

Produktbeskrivelse

Utforsk den uventede siden ved samarbeid med boken «Creative Conspiracy». Når du ser på oppgavelisten din på jobb, er det sannsynlig at de viktigste oppgavene krever samarbeid med andre. Suvereniteten av disse oppgavene avhenger i stor grad av hvor effektive dere er sammen. Managementekspert Leigh Thompson argumenterer for at et bevisst, planlagt og målrettet samarbeid som fokuserer på å generere nye ideer, ikke bare bygger entusiasme, men resulterer også i det hun kaller en 'creativ conspiracy'. Team som konspirerer om å organisere seg, motivere hverandre og kombinere sine talenter for å møte kreative utfordringer, er kjennetegnet på de mest suksessrike organisasjoner. I denne boken avdekker Thompson hemmelighetene bak samarbeidet som lar team oppnå sitt fulle kreative potensial og maksimere sine resultater. Hun avdekker også en rekke overraskende funn, blant annet at team som får arbeide i fred, er mindre kreative enn enkeltpersoner, og at oppsett av enkle 'regler' for team faktisk øker oppfinnsomheten. Boken er en uunnværlig guide for alle som ønsker å styrke sine samarbeidsevner og oppnå bemerkelsesverdige resultater.

Prishistorikk

Lavest
353 KR
Høyest
371 KR
Gjennomsnitt
362 KR
Median
360 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Creative Conspiracy
GTIN/EAN/ISBN 9781422173343
Kategorier Bøker