Harvard Business Review Press

Experimentation Works

Experimentation Works

Produktbeskrivelse

Unngå å fly blind. Oppdag hvordan kraften av eksperimentering kan styrke din virksomhet. Når det gjelder å forbedre kundeopplevelser, prøve ut nye forretningsmodeller eller utvikle nye produkter, kan selv de mest erfarne lederne ofte gjøre feil. De innser at intuisjon, erfaring og store datamengder alene ikke alltid gir de beste resultatene. Hva er løsningen? Å kjøre disiplinerte forretningseksperimenter. Hva skjer hvis selskaper lanserer nye produkter eller introduserer nye kundeopplevelser uten å gjennomføre disse eksperimentene? De flyr blindt. Dette er poenget som Harvard Business School-professor Stefan Thomke belyser i sin grundig forskede og innsiktsfulle bok. Denne guiden tar deg gjennom beste praksis innen forretningseksperimentering, viser hvordan disse metodene anvendes i ledende selskaper, og besvarer noen fundamentale spørsmål: Hva kjennetegner et godt eksperiment? Hvordan kan man teste i både nettbutikker og fysiske butikker? Hvordan fungerer dette i B2B og B2C sammenhenger? Hvordan bygger man en kultur for eksperimentering? Samtidig innebærer beste praksis at man utfører mange eksperimenter. Faktisk er det slik at enkelte av disse kan være enestående.

Prishistorikk

Lavest
333 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
342 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Experimentation Works
GTIN/EAN/ISBN 9781633697102
Kategorier Bøker