I arbeidslivet kan relasjoner være utfordrende, og det er spesielt stressende å håndtere vanskelige personer. Det negative stresset som følger av slike interaksjoner kan hemme vår kreativitet og produktivitet, samt svekke evnen vår til å tenke klart og ta veloverveide avgjørelser. Dette kan føre til at vi blir disengasjerte, ligger våken om natten og bekymrer oss, trekker oss unna arbeidsoppgavene eller reagerer på måter vi senere angrer på – som å se oppgitt ut i møter, være sur mot kollegaer, eller halte nedover i stillhet når vi egentlig burde sagt fra. Alt for ofte finner vi oss selv i å tolerere tåpelige eller til og med skadelige atferdsformer, som om vi ikke har noe valg, eller gir opp helt fordi standardløsninger ikke har fungert. Men det er kun et visst tidsperspektiv der vi kan tåle tankeløse, irrasjonelle eller voldelige handlinger – vi må også ta hensyn til vår egen mentale helse og karriere. I 'Getting Along' presenterer arbeidslivsekspert Amy Gallo en forskningbasert og praktisk tilnærming til hvordan man kan håndtere slike utfordringer i arbeidsmiljøet.