Harvard Business Review Press

Good Habits (HBR Emotional Intelligence Series)

Good Habits (HBR Emotional Intelligence Series)

Produktbeskrivelse

Forbedre arbeidsmetodene og følelsene dine ved å utvikle bedre vaner. Alle har vi vaner; noen av dem har vi nøye etablert, mens andre kan ha sneket seg inn i livet vårt uten at vi er klar over det. Mens enkelte vaner hjelper oss med å få arbeidet gjort, kan andre muligens hindre oss i å nå våre mål. Denne boken undersøker hvordan du kan endre atferd for å bryte uhensiktsmessige mønstre, takle hverdagens stressfaktorer, og til slutt oppnå suksess både på arbeidsplassen og i privatlivet. Dette bindet presenterer verkene til anerkjente forfattere som James Clear, Rasmus Hougaard, Jacqueline Carter, og Whitney Johnson. HBR Emotional Intelligence Series gir intelligent og nødvendig lesning om den menneskelige siden av profesjonelt liv, basert på artikkelen fra Harvard Business Review. Hver bok i serien fremhever dokumentert forskning som viser hvordan følelsene våre påvirker arbeidslivet. I tillegg gir den praktiske råd for å håndtere vanskelige relasjoner og situasjoner, samt inspirerende essays om betydningen av å ta vare på vår emosjonelle velvære i arbeidet. Inspirerende og praktisk, disse bøkene beskriver de sosiale ferdighetene som er avgjørende for ambisiøse individer.

Prishistorikk

Lavest
153 KR
Høyest
179 KR
Gjennomsnitt
160 KR
Median
157 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Good Habits (HBR Emotional Intelligence Series)
GTIN/EAN/ISBN 9781647825034
Kategorier Bøker