Harvard Business Review Press

Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Technologies

Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Technologies

Produktbeskrivelse

I en tid preget av omfattende forandringer drevet av sosiale teknologier, sliter bedriftseiere med å utnytte kraften som disse plattformene tilbyr. Nettsteder som Twitter, Facebook, blogger og YouTube er nå sentrale arenaer der forbrukere diskuterer produkter og selskaper, formidler sine egne nyheter og jakter på gode tilbud. Men hvordan kan man integrere disse aktivitetene i de overordnede markedsføringsstrategiene? I boken 'Groundswell' tar Josh Bernoff og Charlene Li oss med på en reise gjennom den uunngåelige bølgen av endringer som påvirker alle industrier, og som fortsatt er en ukjent terreng for mange selskaper. Når fremmede kan vurdere produktene dine i offentlige forum, der du verken har erfaring eller påvirkningskraft, blir selskapet sårbart. Denne oppdaterte og utvidede utgaven av 'Groundswell', med en helt ny innledning og kapitler som omhandler Twitter og integrering av sosiale medier, gir deg verktøyene du trenger for å konvertere denne trusselen til en mulighet. Du vil lære å: - Vurdere nye sosiale teknologier i takt med at de dukker opp - Forstå hvordan ulike forbrukergrupper deltar i arenaene for sosiale teknologier - Anvende en firetrinns tilnærming for effektivt å navigere i den sosiale medielandskapen.

Prishistorikk

Lavest
239 KR
Høyest
255 KR
Gjennomsnitt
244 KR
Median
244 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Technologies
GTIN/EAN/ISBN 9781422161982
Kategorier Bøker