Harvard Business Review Press

HBR at 100

HBR at 100

Produktbeskrivelse

I "HBR at 100" samler Harvard Business Review de mest betydningsfulle ledelsestankene fra det 21. århundre, i anledning tidsskriftets 100-årsjubileum. Som den fremste plassen for smart ledelse, har HBR vært en kilde til innsiktsfulle ideer fra en rekke anerkjente stemmer i næringslivet. Denne feiringsutgivelsen inkluderer bidrag fra noen av de mest innflytelsesrike tankelederne, hvor hver av dem utforsker innovative temaer som former fremtiden for ledelse. Michael E. Porter dykker inn i konkurransestrategi, mens Clayton M. Christensen utforsker disruptive innovasjoner. Tim Brown deler sine innblikk i design thinking, mens Linda A. Hill gir råd til nye ledere. Daniel Goleman diskuterer betydningen av følelsesmessig intelligens, og Erik Brynjolfsson samt Andrew McAfee tar for seg kunstig intelligens. Robert Livingston belyser temaet rase og likestilling på arbeidsplassen. Amy C. Edmondson og Mark Mortensen kaster lys over psykologisk sikkerhet, mens Robert B. Cialdini undersøker vitenskapen bak overbevisning. I tillegg utforsker W. Chan Kim og Renée Mauborgne blå havstrategi, mens Gary Hamel og C.K. Prahalad diskuterer strategisk intensjon, med Peter F. Drucker som en uunnværlig stemme i fremtidens ledelse. Denne boken er et must for alle som ønsker å forstå de mest sentrale ideene i moderne ledelse og forretningsstrategi.

Prishistorikk

Lavest
333 KR
Høyest
360 KR
Gjennomsnitt
342 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn HBR at 100
GTIN/EAN/ISBN 9781647823412
Kategorier Bøker