Harvard Business Review Press

HBR Guide to Buying a Small Business

HBR Guide to Buying a Small Business

Produktbeskrivelse

Er du på utkikk etter et alternativ til en karriere i et stort firma? Kjenner du at det å starte din egen bedrift kan virke for risikabelt? Det finnes en spennende tredje vei: kjøp en liten bedrift og bli dens administrerende direktør. Å kjøpe en liten virksomhet kan gi betydelige økonomiske fordeler, samt personlig og profesjonell tilfredsstillelse. Som leder av et selskap får du muligheten til å være din egen sjef, bruke dine lederferdigheter, forme et arbeidsmiljø som oppfyller dine behov, og direkte nyte fruktene av din egen suksess. Men å finne riktig bedrift å kjøpe og gjennomføre avtalen er ikke alltid enkelt. I 'HBR Guide to Buying a Small Business' veileder professorer fra Harvard Business School, Richard Ruback og Royce Yudkoff, deg i prosessen: *Vurderer dette alternativet om det passer for deg? *Skaffe kapital til oppkjøpet? *Finne og evaluere de rette kandidatene? *Unngå fallgruvene som kan sabotere søket ditt? *Forstå hvorfor en 'kjedelig' bedrift kan vise seg å være den beste investeringen.

Prishistorikk

Lavest
424 KR
Høyest
446 KR
Gjennomsnitt
435 KR
Median
433 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn HBR Guide to Buying a Small Business
GTIN/EAN/ISBN 9781633695597
Kategorier Bøker