HBR Guide to Getting the Right Work Done (HBR Guide Series)
Produktbeskrivelse
Er arbeidsmengden din i ferd med å bremse deg og karrieren din? Har du en overfylt innboks, og føler deg lammet av alt du må gjøre, uten å vite hvor du skal starte? To-do-listen din ser aldri ut til å bli kortere, og du går fra jobben utmattet, men med lite å vise for innsatsen din. Det er på tide å lære seg hvordan man får gjort det rette arbeidet. I 'HBR Guide to Getting the Right Work Done' vil du oppdage hvordan du kan fokusere tiden og energien din der de gir størst utbytte. Ikke bare vil du avslutte hver dag med en følelse av fremgang, men din forbedrede produktivitet vil også skille deg ut fra mengden. Enten du er en nyansatt profesjonell eller har mange års erfaring, vil denne guiden hjelpe deg å: * Prioritere og holde fokus * Arbeide mindre, men oppnå mer * Stoppe dårlige vaner og utvikle gode vaner * Dele opp overveldende prosjekter i håndterbare biter * Overvinne overbelastning av e-post * Skrive to-do-lister som virkelig fungerer.