Harvard Business Review Press

HBR's 10 Must Reads on Business Model Innovation (with featured article 'Reinventing Your Business Model' by Mark W. Johnson, Clayton M. Christensen,

HBR's 10 Must Reads on Business Model Innovation (with featured article 'Reinventing Your Business Model' by Mark W. Johnson, Clayton M. Christensen,

Produktbeskrivelse

Revurder hvordan din organisasjon skaper, leverer og fanger verdi – ellers risikerer du å bli irrelevant. Hvis du kun skal lese én bok om forretningsmodellinnovasjon, la det bli denne. Vi har gjennomgått hundrevis av artikler fra Harvard Business Review og plukket ut de mest betydningsfulle, slik at du kan nå nye kunder og ligge foran konkurrentene ved å fornye din forretningsmodell. Denne boken vil inspirere deg til å: * Vurdere om din nåværende forretningsmodell er i god form eller er på vei ut * Beskytte deg mot gratis og rabatterte aktører i markedet * Fornye veksten ved å legge til en ny forretningsmodell * Ta i bruk praksisene fra smidige oppstartsselskaper * Utvikle en plattform rundt dine nøkkelprodukter * Gjøre forretningsmodellinnovasjon til en kontinuerlig disiplin i organisasjonen din. Denne samlingen av artikler inkluderer 'Hvorfor forretningsmodeller er viktige' av Joan Magretta; 'Reinventing Your Business Model' by Mark W. Johnson, Clayton M. Christensen, og Henning Kagermann; 'Når din forretningsmodell er i trøbbel', og flere andre viktige tekster.

Prishistorikk

Lavest
511 KR
Høyest
538 KR
Gjennomsnitt
524 KR
Median
522 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn HBR's 10 Must Reads on Business Model Innovation (with featured article 'Reinventing Your Business Model' by Mark W. Johnson, Clayton M. Christensen,
GTIN/EAN/ISBN 9781633696891
Kategorier Bøker