Harvard Business Review Press

HBR's 10 Must Reads on Communication 2-Volume Collection

HBR's 10 Must Reads on Communication 2-Volume Collection

Produktbeskrivelse

Hvordan kommuniserer du effektivt i alle situasjoner? 'HBR's 10 Must Reads on Communication 2-Volume Collection' samler essensielle artikler fra Harvard Business Review, som gir deg tidløse råd og praktiske strategier for klar og overbevisende kommunikasjon. Denne to-volums samlingen inneholder tjue artikler valgt av redaktørene i HBR, inkludert den uvurderlige artikkelen 'The Necessary Art of Persuasion' av Jay A. Conger. Lær fra tankeledere som Erin Meyer, Robert B. Cialdini, Nick Morgan, og Heidi Grant, som gir deg innsikt for å styrke organisasjonen din gjennom effektive samtaler, presentere ideene dine med suksess, samt bygge troverdighet. Uansett hvilket kommunikasjonsmiljø du befinner deg i, vil denne samlingen utstyre deg med verktøyene for å uttrykke deg med både klarhet og innflytelse.

Prishistorikk

Lavest
606 KR
Høyest
632 KR
Gjennomsnitt
620 KR
Median
619 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn HBR's 10 Must Reads on Communication 2-Volume Collection
GTIN/EAN/ISBN 9781647822491
Kategorier Bøker