Harvard Business Review Press

HBR's 10 Must Reads on Creativity (with bonus article 'How Pixar Fosters Collective Creativity' By Ed Catmull)

HBR's 10 Must Reads on Creativity (with bonus article 'How Pixar Fosters Collective Creativity' By Ed Catmull)

Produktbeskrivelse

Støtter organisasjonen din kreativitet, eller hemmer den den? I denne boken finner du ti essensielle artikler som belyser hvordan du kan dyrke kreativitet på arbeidsplassen. Vi har nøye utvalgt de mest betydningsfulle artiklene fra Harvard Business Review, for å hjelpe deg med å tenne den kreative gnisten i din organisasjon. Denne samlingen vil inspirere deg til å oppdage de grunnleggende elementene av kreativitet og hvordan du kan påvirke dem, utnytte det kreative potensialet i et mangfoldig team, og oppmuntre til nysgjerrighet og eksperimentering. Lær hvordan du kan unngå sammenbrudd i kreativt samarbeid, overvinne frykten som blokkerer din medfødte kreativitet, og omsette banebrytende ideer til virkelighet. I tillegg til 'Reclaim Your Creative Confidence' av Tom Kelley og David Kelley, finner du viktige bidrag som 'How to Kill Creativity' av Teresa Amabile, og den bonusartikkelen 'How Pixar Fosters Collective Creativity' av Ed Catmull, samt andre verdifulle artikler som 'Putting Your Company's Whole Brain to Work' av Dorothy Leonard og Susaan Straus, og 'Find Innovation Where You Least Expect It' av Tony McCaffrey og Jim. Dette er en uunnværlig ressurs for alle som ønsker å fremme en kreativ og innovativ bedriftskultur.

Prishistorikk

Lavest
230 KR
Høyest
249 KR
Gjennomsnitt
237 KR
Median
235 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Harvard Business Review Press
Navn HBR's 10 Must Reads on Creativity (with bonus article 'How Pixar Fosters Collective Creativity' By Ed Catmull)
GTIN/EAN/ISBN 9781633699953
Kategorier Bøker